Het is nu 28 maart 2024 - 20:33

Lidgeld voor bestaande leden

* alle lidgelden voor bestaande leden dient betaald te worden op de clubrekening voor 31 december 2023.

* Strookjes medische keuring dienen in het bezit te zijn van de clubsecretaris voor 15 maart 2024 (per mail in Pdf formaat) en door zowel arts als duiker ondertekend te zijn!

Duikend lid 2de clublid

NELOS lid

Verenigingsbijdrage Verenigingsbijdrage   Verenigingsbijdrage
NELOS bijdrage   NELOS bijdrage
Zwembad bijdrage  Zwembad bijdrage
+_________________ +_________________ +_________________
Totaal lidgeld Totaal lidgeld   Totaal lidgeld

Lidgeld 2024 Opmerkingen
Duikend lid €169,00
2de clublid €90,00 NELOS bijdrage in een andere NELOS-club
NELOS lid €129,00 Geen deelname aan zwembadtrainingen
Zwemmend lid €146,00
Niet actief lid €86,00
Steunend lid €50,00

* Ledenkorting op verenigingsbijdrage voor leden van hetzelfde gezin, gedomicilieerd op hetzelfde adres.

* Leden dewelke een opleiding volgen, dienen duikend lid te zijn omwille van de opleidingslessen in het zwembad.

* 2de clubleden zijn in een andere NELOS-club volwaardig lid.

* NELOS-leden hebben geen toegang tot de zwembadtrainingen.

* Zwemmende leden zijn leden die enkel zwemmen, nemen geen deel aan trainingen, gebruiken geen lood en/of persluchtflessen en doen geen apneus.

* Niet-actieve leden zijn wél verzekerd via NELOS bij clubactiviteiten, maar nemen niet deel aan zwembadtrainingen en duiken niet. Zij ontvangen het tweemaandelijks tijdschrift Hippocampus.

* Steunende leden zijn niet verzekerd via NELOS, nemen geen deel aan clubactiviteiten, zwembadtrainingen en mogen ook niet duiken.

* Bij betaling verklaart u zich akkoord met het intern reglement.

- vanaf 01/01/2024 kan u een attest opvragen voor het ziekenfonds voor een tegemoetkoming van het lidgeld. U stuurt hiervoor een e-mail naar de voorzitter om dit attest aan te vragen. Vermeld in uw mail uw naam én uw ziekenfonds.

Rekeningnummer

Duikclub Triton Kapellen vzw