Het is nu 19 april 2024 - 21:00

Lidgeld voor nieuwe leden (vanaf 14 jaar)

Nieuwe leden die in het verleden al lid zijn geweest van een NELOS-club, kunnen niet meer deelnemen aan initiatielessen, maar moeten zich volwaardig lid maken alvorens deel te kunnen nemen aan zwembad- of duikactiviteiten. Zij betalen het lidgeld van bestaande leden. Overige opleidingen worden achteraf afgerekend.

Nieuwe leden aangesloten vanaf 01/01/2024: €354,00

Nieuwe leden aangesloten vanaf 01/09/2024: €410,00

Dit lidgeld bevat:

1) lidgeld van 01/01/2024 tot en met 31/12/2024 (nieuwe leden aangesloten na september 2024 betalen lidgeld tot december 2025)

2) een beginnersmapje. In dit mapje zit een cursusboek, een medische fiche voor het jaarlijks medisch onderzoek, een blauw duikboekje, een brevetkaart 1* duiker, toegangskaart zwembad, een balpen en een logboekje.

3) een basisopleiding Nitrox-duiken

4) een vergunning voor de put van Ekeren (geldig voor 3 jaar), aangevraagd en beschikbaar van zodra je geschikt bent bevonden om buiten te duiken door monitoren na een theoretische en praktische evaluatie

5) een pré-paid homoligatie NELOS 1 ster duiker

* na de drie gratis initiatielessen dienen onderstaande punten in orde te zijn alvorens u (opnieuw) toegang krijgt tot het zwembad:

- lidgeld dient betaald te zijn op de clubrekening (lidgeld + naam)

- medisch strookje dient in het bezit te zijn van de clubsecretaris, bij per e-mail in Pdf-formaat. Het medisch strookje dient gehandtekend te zijn door de arts én de sporter.

* Bij betaling verklaart u zich akkoord met het intern reglement.

* Om lid te worden, hebben we ook nog enkele gegevens van u nodig. Graag de formulieren in te vullen, achteraan onze informatiebrochure, en door te sturen aan onze clubsecretaris.

Infobrochure Duikclub Triton Kapellen

* vanaf 01/01/2024 kan u een attest opvragen voor het ziekenfonds voor een tegemoetkoming van het lidgeld. U stuurt hiervoor een e-mail naar de voorzitter om dit attest aan te vragen. Vermeld in uw mail uw naam én uw ziekenfonds.

Meer weten? Contacteer gerust even de secretaris van onze duikclub.

Rekeningnummer

Duikclub Triton Kapellen vzw

Van Haeftenlaan 3, B-2950 Kapellen

BE94 7331 2318 8414

Een kandidaat-duiker of huidig lid dat 14 jaar wordt, kan pas inschrijven voor het lidmaatschap Lucht & nitroxduiken vanaf de dag dat de persoon effectief 14 jaar is.

laatste update: 15/03/2024